Ads 468x60px

nedjelja, 28. prosinca 2014.

POPIS BIRAČA

Toliko sam puta slušala u proteklih godinu dana kako se uređuju popisi birača,i možda bih u to vjerovala da nisam doživjela tragi-komičnu situaciju.Priča počinje ovako :ako mijenjate mjesto prebivališta automatski se brišete sa starog mjesta prebivališta,radite novu osobnu iskaznicu i policijska uprava kod koje radite osobnu iskaznicu automatizmom vas javlja u popis birača.Tako sam ja kao građanin svijesno sve to napravila ,platila sve što državi treba,preselila se i počela                                                                        živjet svoj život.
Danas isto tako kao savjestan  građanin uputila sam se sa svojim suprugom na biralište.Nakon lutanja po selu konačno smo se našli na mjestu birališta,ozarenih lica lijepo pozdravili,naglasili da smo novi u mjestu,dade suprug svoju osobnu,kaže neovisan promatrač nema vas.Pitam ja onako stidljivo a ja sam na popisu ili sam se i ja izgubila?I vidi čuda ja na popisu,ja sam službeno stanovnik našeg sela malog ,a moj suprug se izgubio negdje po putu.I tako opet netko nije odradio svoj posao do kraja,a za to je primio plaću,suprug i ja smo radili isti dan osobne ja na popisu birača ,a on nije ,čovjeku uskratili pravo da ispuni svoju građansku dužnost.Važno da se ministar Bauk hvalio da je sredio popise birača.Sada nemamo više mrtve na popisu,već brišemo žive,pa dobra nam ta reforma.

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates