Ads 468x60px

nedjelja, 2. veljače 2014.

LEDENA KIŠA -KAKO ODLEDITI AUTOMOBIL


Ovih dana mnogi građani muku muče kako ući u svoje automobile kada su zaleđeni.Mnogi pokušavaju pomoću vruće vode ako ste jedan od takvih odmah prestanite to raditi.Možda odledite svoj automobil odmah ali tako uništavate lak i lim na svom automobilu i riskirate da vam puknu stakla na automobilu.
Brava na automobilu se najviše zaledi ,taj problem možete riješiti tako da  zagrijete ključ automobila sa šibicama ili upaljačom i stavite ga u bravu automobila ostavite ga nekoliko sekundi,ne upotrebljavajte silu prilikom otvaranja brave jer može puknuti ključ umjesto toga ponovite postupak nekoliko puta.Oprezno  sa ključevima automobila koji su kodirani da prilikom zagrijavanja ključa ne oštetite kod.Možete kupiti u salonima koji drže proizvode za njegu automobila sredstva za odleđivanje brave ili aerosolni sprej .Redovito podmazivanje automobilske brave (uljem za podmazivanje brava)sprečavamo zamrzavanje brava.Ako je zasun brave zamrznut tada lagano podignite kvaku nekoliko puta ako ne uspijete tada pošpricati   aerosol sprejem ili sredstvom za odleđivanje  brava i ponovite postupak.Između vrata i stupa vrata na mjestu iznad zasuna vrata pošpricati aerosol sprejem ili sredstvom za odleđivanje brave.
Kako bi lako otvorili vrata automobila kada temperatura padne ispod nule dobro je gume na vratima automobila namazati glicerinom.Za prvu pomoć može vam i poslužiti mlijeko za tijelo ili krema za ruke koja u svom sastavu ima glicerina ili vazelina.Unutrašnjost automobila će poprimiti miris po dotičnoj kremi .Gume na vratima automobila možete još namazati i antifrizom ili medicinskim alkoholom,silikonskim maramicama,parafinskim uljem.
Volite li ujutro duže spavati i zatim muku mučite sa kašnjenjem na posao jer ste morali odlediti  stakla na svom automobilu evo jednog brzog rešenja.Treba vam boca sa rasprašivačem u nju stavite sredstvo za pranje vjetrobranskog stakla za zimu ,ne razrjeđujte tekućinu i njome pošpricajte stakla automobila.U bocu sa raspršivačem možete uliti medicinski alkohol i smo njime pošpricati stakla automobila.Uključivanje automobila koji nije počišćen od snijega ili leda zakonom o sigurnosti prometa na cestama propisana je kazana od 300,00 kuna.
   

1 komentar:

  1. Pozdrav, moje ime je Kerris Fraser iz Tajlanda, želim podijeliti nevjerojatno iskustvo koje sam imao sa svemoćnim dr. Ogundeleom kotačem za čaroliju, moj suprug Greg želio se razdvojiti sa mnom i podnio je zahtjev za razvod, a on je bio s drugom ženom, stvarno sam bio devastiran, plakao sam svaki dan i noću, rekao sam prijatelju o mojoj situaciji, a ona mi je pričala o snažnom kotaču za čaroliju zvanom dr. Ogundele, osjećala sam se pomalo skeptično prema njemu, ali samo sam odlučila da ga isprobam. sve što me je dr. Ogundele zamolio da učinim, a obećao mi je rezultat od 24 sata i sljedećeg jutra, kada je završio s čarolijom, na moje najveće iznenađenje to je bio moj suprug Greg na koljenima molivši me da mu oprostim i prihvatim ga natrag i danas zajedno smo, presretna sam zbog svega zahvaljujući dr. Ogundeleu. Ima snagu za bilo koji problem, a može vam pomoći i da ga kontaktirate putem: Email: (ogundeletempleofsolution@gmail.com) WhatsApp ili Viber Chat: (+27638836445).

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates