Ads 468x60px

ponedjeljak, 24. veljače 2014.

MARIA VON TRAPP-MOJE PJESME MOJI SNOVI

Malo je ljudi koji ne pamte film "Moje pjesme moji snovi" inspiriran životom glazbene obitelji von Trapp i njihovom dadiljom.

No malo je poznata činjenica da obitelj von Trapp potječe iz Zadra.

Gorge von Trapp rođen je u Zadru 04.04.1880. godine .Pohađao je pomorsku akademiju u Rijeci,nakon čega odlazi na službu u Pulu.Zahvaljujući postignućima na moru u svojoj karijeri austrougarskog mornaričkog časnika primio je mnoga odlikovanja uključujući i Vojni red Marije Terezije.
George von Trapp oženio je Aghatu Whitehead  unuku Roberta Whitheada izumitelja torpeda.
Aghatino nasljeđeno bogatstvo uzdržavalo je von Trappove i omogućilo im da zasnuju obitelj.
Imali su sedmero djece Rupert i Aghata rođeni su u Pulu gdje su i živjeli u Budicinovoj  ulici 11,
Maria Franziska,Werner,Hedwig,Johanna rođeni su u Zell an Seen.
Majka Aghata umrla je od posljedica šarlaha,pa su djeca bila prepuštena odgoju dadilja.
   1926. godine Maria Franziska oboljeva i zbog bolesti ne može pohađati školu,George von Trapp pronalazi dadilju Mariju Augustu Kutscheru.
 Upravo taj odnos između dadilje i djece kasnije se uzima kao temelj za brodvejski mjuzikl"Moje pjesme,moji snovi" 1959.godine ,a zbog popularnosti se snima i film pod istim imenom koji 1965.godine osvaja pet Oscara.
    Obitelj 1938.godine bježi od nacista i nastanjuje se u Sad-u,gdje je i  Maria von Trapp umrla u svojoj 99-toj godini života.Svirala je harmoniku i plesala.
 Cijela se obitelj tijekom svog života bavila glazbom a za svoje  glazbene nastupe dobili su brojne pohvale diljem Europe.

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates